I Admire Trees

Jag har varit på promenad i skogen med min söta hund.
Jag älskar skogen, jag satte mig på en sten och tänkte på ingenting förutom på hur vackert fåglarna sjunger vid den här årstiden. Mmh då är liven ganska gött ändå. Harley uppskattade också en promenad en dag som denna. Hoppas med hela mitt hjärta att vädret håller sig nu. Jag är så sugen på sommar och sol och sena kvällar.
Nu så ligger vi båda här i sängen och vilar, en kopp kaffe skulle inte vara fel. Så blir det.

Murgröna är min favoritväxt, det är så häftigt hur de kan leva som parasiter och helt ta över och döda andra stora växter. Som t.ex. den här tallen i Trollskogen på Öland. I Trollskogen finns det jättemycket murgröna. Dem som inte har varit där måste åka dit någon gång. Skogen är nästan helt bevarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0