Johnny Depp Såklart!!

Johnny Depp, Världens bästa skådis genom tiderna!!

Jag har sett nästan alla hans filmer, och det är rätt så många!
Det här är tre av mina många favoriter.


Första: POTC - finns tre filmer, och han chockade
filmvärlden med sin roll som Captain sparrow. Dem filmerna
kommer alltid ligga etta på min lista över Johnnys Filmer.

Andra: Benny and Joon - inte så känd, tror att dom flesta inte
har sett den. Men den handlar om Sam (Johnny) som bor som
inneboende hos en tjej, Joon och hennes brorsa. Hon e utvecklingsstörd
på nått sätt och dom blir tillsammans etc etc... se den den e Awesome!!
jättefint budskap.

Tredje: 21 Jump Street - en serie som gick på 80-talet tror jag, Johnny
spelar polis typ och ja... jag älskar serien, ska köpa boxen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0