Good Morning

Sitter å dricker kaffe i köket, Katterna e galna och Hundarna e galna. Alla e galna.
Och nu, dagens stora nyhet: Dessie har fått sitt första löp :O stortjejen. Dem växer upp så fort. och juste, inte min hund any more, syrran tar över för jag har inte tid :/ men hon e ju fortfarande här så :) Bara det att jag inte har nått ansvar för henne längre, och det är ju skönt på ett sätt då jag måste prioritera skolan först i i två år frammåt. Sen när jag har jobb och så kanske jag skaffar mig en egen liten vovve eller nått, något som en engelsk Bulldog eller en Grand Danois, två av mina favoritraser ;) En sak e säker, inga mer terrier, jag har INTE tålamodet för det -.- hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0