kväller

Stack ut en stund och va med Darre & Marre å vi vandrade runt som tre små troll på mossen och gjorde absolut ingenting. Men det va trevligt att se dem :)
Nu ligger jag i sängen och ska sova snart tror jag. Är inte så trött faktiskt, funderar på att spela Sims2 en liten stund men vet att tiden går väldigt fort när man väl är inne i det m.m. I morrn är det skolan som gäller och det är bara interesanta lektioner och nya kurser, ska bli kul. Men gonatt.

Hare göttt haj

Saknar min andra halva, min solstråle, mitt månsken, min... Deppooo
Världens vackraste och mest perfekta katt


Kommentarer
Postat av: Mor

Hon saknar dej också<3

2010-08-27 @ 12:20:57
URL: http://ahllex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0