Tack? :/

Känner mig så lagom sårad?

Ja menar man behöver inte vara otrevlig... Jag är en sån här människa som flyr från bråk, för att det är det mest onödiga som finns mellan människor. Man har ju en hjärna att tänka med lixom, man måste bara lära sig att använda den lite. Tänka till.
Just nu vill jag typ bara ta en cigg, men Alex röker inte, hon är smart. Hon tänker till och använder hjärnan.
Får ta mig en burk cola och äta lite chips.
Men kanske får träffa världens underbarasta Kellie i morgon <3 (a) då jag är själv hemma, pappa jobbar natt.
Saknar henne så otroligt mycket, ingen kan förstå, jag älskar henne <3


Kommentarer
Postat av: Mor

Men vad har hänt??? Älskar dej min underbara dotter!!!!

2010-08-12 @ 10:46:31
URL: http://ahllex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0