2 December

Morgon, är lite små trött. har lyckats vänt på dygnet då jag vart hemma i 3 dagar. Somnade vid halv 1 någon gång gick upp halv 7. Ska till skolan och ha utvecklingssamtal... O_o är lite nervös över vad vi ska prata om, det ända jag vill är att alla ska förstå mig. Då är jag nöjd lixom, begär inget mer. tror att jag stannar i skolan efter samtalet.

Har en till sak att säga:
Kat Von Dee är på RockKlassiker runt kl 08:00 tror jag :O jag vet inte om det är på telefon eller om hon är där live i studion. Det vore ju Awesome. Dock så missar jag det pga samtalate i skolan, men får lyssna på det senare. I alla fall Awesome, she´s like, suuupercool!!!

Kat Von Dee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0