Julklappar

Jag fick en jävla massa julklappar!!

Keith Richards självbiografi, Welcome to the Jungle legenden om Guns N Roses, 500 x 500 spenn Och en elgitarr en Gibson SG kopia.
Jag fick också en förstärkare 10 W och massa tillbehör som man behöver när man ska börja spela gitarr.


Massa dusch & bad grejor, 8 x 3 RedBull - burkar


Det är en rolig historia bakom den här, säger bara en sak, den står på en hylla i mitt rum ;)

Fick också ett manikyrsett av pappa som jag inte fotat, gör det någon annan gång


Kommentarer
Postat av: Nille666

Den där Keith Richards självbiografi skulle man fan vilja läsa, har du börjat?

2010-12-27 @ 15:12:47
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0