The Ark

Vissa kanske inte har hört, Men The Ark ska splittras. Mitt The Ark :/ blir faktiskt lite ledsen... Jag har lixom lyssnat på The Ark sen jag va typ 10 år och har aldrig lyckats se dem live :/
Men samtidigt kan jag nästan förstå varför dem gör det. Dem vill ju inte att det ska sluta som tex GNR -.- Axl Rose skulle vara så mycket bättre utan GNR som patrik sa igår: Det är inte Guns N Roses utan Axl Rose & the Wannabee´s. The Ark vill inte att det ska hända dem... typ. Jag tror att nästan alla i The ark skulle klara sig ganska bra som soloartist. Ola för mig är en grymt bra artist.
Men The Ark är The Ark och lite sorjligt är det ju. Det kommer bli som ett tomt hål i den svenska pop/rock-historien.


Ola Salo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0