I´m home, and I like it

Nu har jag vart ute en stund, men min vän Daniel. Träffade hans mamma, pappa, syster
och hans syster kommer ihåg att hon brukade umgås med
min bror Johan x) tyckte det va lite gölligt hehe (a)
Dessie tyckte att allt va skitläskigt som vanligt. Meeen hon blir duktigare för varje dag.
Fan va skönt det va att komma in, tycker så synd om dem hemlösa :'/

Ähm... ja nu ska jag väl nörda mig vid datan som vanligt i typ en timme.
Sen fortsätta kolla på POTC (Pirates Of The Caribbean) <3 IN MY FUCKING HEART
Dessie sover så gött här brevid mig
(hoppas att hon inte har några äckliga krypande fästingar på sig :S BLÄ)


Denna bilden e jättegammal, hade jättelångt rött hår (saknar) men
jag älskar den ;) den e asball!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0