Trollkarlens lärling

Balthazar Blake (Nicholas Cage) är en trollkarl på dagens
moderna Manhattan som försöker försvara sig mot sin ärkefiende
Maxim Horvath (Alfred Molina). Balthazar klarar det inte ensam så han
rekryterar Dave Stutler (Jay Baruchell), en till synes genomsnittlig
kille, att bli hans skyddsling. Trollkarlen ger sin motvillige kumpan en
snabbkurs i magins konst och tillsammans arbetar det osannolika paret
för att stoppa mörkrets krafter. Det kommer kräva allt mod Dave kan
frambringa för att överleva träningen, rädda staden och vinna tjejen när
han blir TROLLKARLENS LÄRLING.

Åååh jag vill verkligen se den här filmen. Älskar Nicolas Cage, han e så jävla grymm ;D
Snälla någon gå med mig!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag skulle kunna gå bara jag får pengar så det räcker till biljett så hänger jag gärna med :)<3

2010-07-28 @ 22:15:10
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0