Underbart!!

Va med bekka hela kvällen :) va underbart tom vanligt!
Vi typ chillade snackade om att hon ska med till Öland och kollade på deras nya lägenhet.
Hon ska med till Mamma på fredag KOMMER ÄGA!!! dock sak vi plugga lite också men men sånt e livet när man failar på prov -.- xD Ska också hjälpa moster lite med hästarna, vara mycket med hundarna och katterna, Bäbisarna måste ha blivet massa stora nu. Och.. idag när jag pratade med mamma i telefonen så hörde jag Deppo jama och jag började storgråta för att jag saknar henne så mycket :'( kunde inte sluta gråta!!
Men jag får i alla fall träffa min andra halva på fredag, kommer gråta då också :') fast glädjetårar.

Bekka filmar mig och Morre när vi busar (man måste ju bjuda lite på sig själv ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0