GNR & Andreas Weise

Jag e ju rolig. Snacka om att ha bred musiksmak. Hårdrock e ju mitt allt, men ärligt talat kan jag säga att jag har fasnat för em viss Andres Weise. Inte bara för att han har en underbar sångröst utan också för at han verkar vara en sån jävla skön person, lite smått härligt flummig, precis som jag ;) Kanske därför jag gillar honom x) he-he-he ho-ho-ho Nämen ah hej. Shit va trött jag e. Nu ska jag lägga mig i sängen med ett glas nyponsoppa och lyssna på Världens bästa Guns N Roses och kladda lite i mitt ritblock. (Snälla säg inte att jag misstolkade det där) *suck* blir så trött på mig själv ibland ^^,

NEJ GONATT NU FÖR FAAN!!!

Hittade en shteeek bild på Ahlex (mig) ;)

Dancing is a lifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0