Good Night

Nu ska jag fan gå å sova. Är så sjukt trött efter en dag på stan, höll fan på att blåsa iväg. Helt Gal1.
Har legat och gosat med missen, så sjukt mysig och snäll kisse. Han är mest skogis det ser man på honom, men har har någonting annat i sig också för han har inte den där långa fina nosen som typ Zelda har.
Ska lägga mig och lyssna på musik och sedan sova gött. Imorrn åker vi tillbaka till Stockholm. Är hemma någongång på kvällen.

Hare gött & Good Night.


och självklart blir det väl att somna till "Patience" eller "November Rain"


Kommentarer
Postat av: Nille666

Ja eller hur? klockren musiksmak ;) Du har det också :P



Ja jag får göra det, Får se om jag beställer den.

2010-10-03 @ 09:53:35
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: Nille666

Ja eller hur? klockren musiksmak ;) Du har det också :P



Ja jag får göra det, Får se om jag beställer den.

2010-10-03 @ 09:53:45
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0