Goooooood morgon!!!

har sovit typ 5 timmar i natt, vi gick och la oss klockan 4, inte bra, inte bra.
Igår blev det mycket mat, mycket godis, mycket tårar och en jävla massa garv. Och lite film...
Jag, Anna och Maria satt här och hade det gött, Dem e så flummiga, jag också x)

Idag ska jag & Anton umgås lite. Vi ska till Aquaria och kolla på reptiler och fiskar, ska bli gör najs.
Vi ska ses i Tumba klockan 12, så jag går hemifrån klockan 12 hehe.
Kommer vi inte in gratis så får han en smäll på käften... Näääää skojja bara!!!! ^^,
Nu ska jag duscha sen äta frukost. haaaare gött

Lite random bild på mig och Harley


Kommentarer
Postat av: nille666

Nu har vi hittat något som vi INTE delar :D

Nej Real ska vinna ;)

2010-10-19 @ 18:20:54
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0