Lite mysigt är det

Okej då, jag måste ärkänna att det är lite, pyttelite mysigt att sitta å dricka kaffe och äta gött när det snöar utanför.
Okej jag gillar vintern lite ^^ om man har varma kläder och det är 0 gradigt. Det är nästan så att jag vill gå ut och fota lite. Men jag hatar att busstrafiken ska vara inställd så fort snön når marken, så typiskt SL att inte vara förberädda på att snön kommer tidigt, precis som att dem inte sa igår på nyheterna att det skulle komma snö idag. Men det är väl det ända negativa med vintern antar jag.

Nu blir det lite mysiga första snön 2010 bilder



Jag får feta julkänslan


Kommentarer
Postat av: nille666

Det är väl det enda positiva med vintern, lite småmysigt faktiskt :P

2010-10-22 @ 09:28:04
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0