Självklart ska sånt hända mig...

Sitter i köket och dricker kaffe kl är 05:03 -.-
Såhär va det att jag vaknade kollade på klockan (på mobilen) den va 05:04 eller nått liknande. Kunde inte somna om så jag gosade med Harley som va supertrött med hängöron å grejer, när han tröttnade på mig så gick jag upp, satte på kaffe, gjorde en macka och så vidare... Sen när jag ska sätta upp klockan på väggen (som jag tar ner för att den låter förjävligt på natten) så ser jag att klockan är tio i 5...???? WHAAAAAT!! tänkte att den gick fel, men klockan i vardagsrummet va också tio i 5. DÅ!! gick jag in på datorn och slog på fröken ur och jo självklart klockan va tio i 5 så nu har jag vart vaken i en timme och ska egentligen inte gå upp förrän 06:15. Jag blir så sjukt förbannad på sånt här för det ska alltid hända mig!!! Hur faan har min mobilt ställt om tiden, någon måste ha gjort det för det är faan inte jag!! FUCK!!!

Fuck this shit säger jag bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0