Sooo Bad And Sooo Good

Bad: va att Sassa åkte ut från Idol ikväll. riktigt tråkigt då hon e 100 gånger ballare och grymmare än Linda. Har inget mot Linda men hon va fan dålig ikväll... *suck*

Good: Jay va awesome!! Seriöst får rysningar av hans röst han e så jävla bra.. att jag bara... äh finns inga ord. Han e grymm som FAEN!!

Har färgat håret ikväll. Eller ah underhåret blev rött, jag tycker att det blev sjukt snyggt. Och det är ju viktigast eller hur???!!! Så ah, jag älskar mitt hår, ska försöka ta bättre bild i daggsljuset imorrn för det blev inga bra bilder med blixt.
Jag ska väl sova snart antar jag är skit trött.

Och juste, en sak till. Imorrn skulle John Lennon blivit 70 bast. Helt galet, skriver mer om det imorrgon då det är "The big day"

"On the cover of The Rolling Stone
Rolling Stone
Wanna se my picture on the cover
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0