The Beatles

Måste få hylla The Beatles lite innan jag ska sova

Utan dem hade musikhistorien sett myyycket anorlunda ut. Dem förändrade fan allt. Jag kan inte mycket om Beatles men dem gjorde ju allt, och allt är bra. Helt galet att dem kunde bli så jävla stora, och att dem fortfarande är det idag är ju bara... underbart. Min favorit låt med The Beatles är hey Jude. Den släpptes som singel 1968. Då va min mamma 2 år.


Idag eller den 9 oktober skulle John Lennon fyllt 70 år. Han dog när han va 40, han blev skjuten, så sorjligt.
Såg en intervju med Elton John förra helgen och han pratade mycket om John Lennon. Dem va väldigt nära vänner å så.
Nu när jag ändå pratar om Elton John så måste jag passa på att säga att det glädjer mig (gud vilket fint språk jag har ) att han lever lyckligt tillsammans med sin man. ^^ Jag blir faktisk glad av att höra det, då han har haft det tufft i livet.


Kommentarer
Postat av: Nille666

The Stones,Beatles,Elvis,Kiss det finns många band som förtjänar att hyllas, de har skapat platån för de flesta rockbanden att stå på idag.

2010-10-10 @ 12:30:28
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: nille666

Ja jag säger bara LADYYY MADONNA ;)

2010-10-10 @ 14:57:23
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0