Appetite For Destruction

Fortfarande jätte dålig... Orkar inte ha ögonen öppna typ... *suck* ska sova när fotbollen är slut. (Det står 3-0 till sverige efter första halvlek och nu gjorde dem precis ett till mål så ah, dem äger)
Blir ingen praktik imorrn, kanske inte på onsdag heller -.- men vill inte riskera att bli dåligare än såhär, så ska bara ligga å vila imorgon. Hoppas på att jag inte smittar pappa då han ska utomlands på lördag, och köpa kläder till mig ;) hehe

Har suttit å ritat, blir så konsentrerad så jag tänker inte på att jag mår skit, thats good. Plus att jag lyssnat på Good music samtidigt.

Denna ritar jag
Blir nog att klippa ut den när den e klar och sätta den på svart papper å rama in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0