I Love Rock N Roll

Fattar inte riktigt ur jag tänkte. För ja... när jag gick i typ 7an eller 8an typ så lyssnade jag sönder Guns N Roses & AC/DC x) och sen helt plötsligt slutade jag lyssna på dem, vet ej varför. Tror att MJ tog över lite ^^ 
Men jag förstod mig inte på skönheten i musik då. Nu kan jag inte leva utan Rock N Roll. Skulle Rock N Rollen dö dör jag med den. Jag kan sitte å lyssna på en låt flera gånger bara för att förstå vad den egentligen handlar om, jag kan inte gå runt och lyssna på en låt som jag inte vet vad den handlar om... Typ som att säga saker som man inte vet vad det betyder.
Ja vet att folk har frågat mig hur jag kan lära mig låttexter så fort., och svaret är att jag helt enkelt älskar musik.
jag förstår mig på musik, kan slappna av till musik även fast det är hårdrock. Jag finner ett lugn hos musik som jag inte finner någon annan stans. Är jag ledsen eller arg så lyssnar jag på musik och allt känns så mycket bättre.

I Love Rock N Roll


Kommentarer
Postat av: Nille666

Härligt med passion för musik =)

2010-09-04 @ 17:15:21
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0