FUCK FUCK FUCK FUUUUUUUUCK!!!

Ååååh jag blir rasande!!!
Pressade i en töjning i mitt öra i typ söndag (gick från typ 2 mm - 4 mm) Skitnöjd för jag fick i hela igårkväll.
Bla bla bla allt är skitbra förutom att det va lite svullet.
Och... så vaknar jag idag vid typ 11 känner på örat (av ren vana) och det finns ingen töjning där... Då har jäveln ramlat ur O.O och min snibb va helt fuckad!!!! Så nu måste jag vänta på att det ska läka lite, sätta i ett vanligt örhänge så det inta ska läka ihop helt, vänta på att det ska läka helt, sedan töja igen... -.-
JAG ÄR DJÄVULSKT ARG!!!

Och den är djävulskt snygg


Kommentarer
Postat av: nille666

aj aj :P

2011-04-24 @ 20:24:29
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0