Random Random Random

Tjocka katten ligger i min säng. Varför. Han ligger alltid hos pappa men nä inte kväll, då ska han tjocka sig i min säng. Faaaast jag kanske vet varför. Mitt rum är det ända stället här hemma där det är svalt och skööööönt. Sotis är inte den katten som ligger och Schteker i solen på sommarn, han ligger hällre under en sten... i en grotta.

Ikväll har jag och Puffarn snackat om att man kan älska sig själv... hmm jag älsar inte mig själv.
Jag gillar mig själv och tycker att jag är bästa snyggast och vackrast men nej jag älskar inte Ahllex.

Måste också skriva att jag saknar min älskade pojkvän, han va här hela dagen men ändå, jag saknar honom.
Men det är bra att sakna också, man kanske inte ska umgås fööööör mycket då kanske man tröttnar på varandra. Fast, vafan vet jag om livet. Ingenitng.

Blå Jungrun


Kommentarer
Postat av: nille666

Men fö fan :P Man ska bara säga att man är bäst thats it :D

2011-04-27 @ 16:56:16
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0