It´s Good...

Nu känns det faktiskt ganska bra. Känner mig hyfsat frisk, mår inte skit skit dåligt i alla fall.
Sitter och lyssnar på Rockklassiker ( just nu spelas Toto - Africa) Sjukt bra låt btw.
Idag har jag typ bara legat och försökt må bättre, och det funkade. Spelat lite gitarr, lagt ut lite hästprylar på annons. Inte mycket mer.
I morgon ska jag försöka ta mig till mamma och ge henne pengar och pussa en massa på Deppo, Saknar min andra hälft.


Sitter för en gångs skull inte och dricker Coca Cola och äter bullar, utan jag sitter och Dricker Appelsinjuice och äter Vindruvor. (någon bulle kommer säkert slinka ner innan jag somnar)
Vindruvor är ju typ... godis?


Kommentarer
Postat av: nille666

rix fm mot rockklassiker måste fan vara det bästa bytet de har gjort. Vad väljer man? rix fm eller rockklassiker? Kändes som himmelriket när de bytte även om inte rix fm var så dåliga =)



Vindruvor är riktigt gött btw ;)

2011-02-02 @ 10:26:04
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0