Oscars 2011

Lite uppdatering om årets Oscarsgala...
Oscarsgalan kommer sändas live (förhoppningsvis) på kanal 5 och kanal 9 den 27e februari (söndag) Ah visst det är as nice, och ja, jag är alltid lika taggad inför Oscarsgalan, har sett den live tre år i rad nu. Och för att bli änu mer taggad krävs det ju att ens favoritskådis/skådisar är nominerade till i alla fall ett pris... För någon månad sedan såg jag att både The Tourist och Alice in Wondeland var nominerade. Och nu.. The tourist har ingen nominering över huvud taget SJUKT. Alice in Wonderland har en för bästa specialefekter (förstår jag) men komigen Hur bra är inte Alice in Wonderland lixom och varför har inte Johnny Depp någon nominering??!! Okey att det är mycket konkurens men snälla någon har inte folk någe vett i huvet eller.
Nä jag är besviken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0