Segsöndag

Måste börja med att säga att idag hämtade vi Johan och han är FRIII!!! YES!! äntligen, fan va sköööönt!!! Love you Brother.

Resten av dagen har jag spenderat tillsammans med gitarrerna och inte gjort så mycket mer.


I morrn fyller syrran 25!! Fatta 25 år, helt galet. Vi ska väl fira henne lite smått i morrn med middag och så, måste bara snacka med Patrick för jag har dubbelbokan morgondagen, skulle gå på en konsert i hans skola, men syrran blir ju bara 25 en gång lixom. Klant jag är!!
Annars sitter jag som vanligt och lyssnar på Rockklassiker (Aerosmith - Rag Doll) just nu.


Kommentarer
Postat av: nille666

Ta en månad eller två i USA ;) Göra allt som tänkas kan,med fokus på rocken naturligtvis =)

Jag skulle leva länge om jag fick göra en sådan resa.

2011-02-15 @ 18:14:20
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: nille666

Hm ja jag vill ju dit. Ska nog pysa dit trots allt =)

2011-02-15 @ 20:35:34
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0