19 Jan, midnight

Jag befinner mig just nu i Norrtälje, Lillråda. Därför jag inte bloggra någonting. Kom hit i söndags kväll och ska hem i morgon (onsdag)
Deppo och Lusifer är instängda i "Kattrummet" och gör de dem ska (pökar) Deppo ska dock inte hem förrns på fredag, då ska Anna ner till oss och hon tar med sig Deppo ner då så att dem får lite längre tid på sig. Lusifer börjar bli ganska trött skulle jag tro x) Jag hör Bambi snarka uta i hallen x) (min mosters Perserhona)

Nu ska jag lägga mig och läsa och sedan sova och drömma om Slash!!
 

Dålig Nyhet: Guns N Roses åkte ur Rockduellen -.- mot Queen, dem hade ingen chans *suck*


Kommentarer
Postat av: nille666

Apropå rockduellen, kändes ganska väntat. Queen är ju i det närmaste klassat som legender inom rocken och framförallt Freddy =) Men visst är det tråkigt att Guns åkte ut så tidigt...

2011-01-19 @ 09:45:16
URL: http://nille666.bloggplatsen.se
Postat av: nille666

Whitesnake? Sweden rock? Jag vill ju åka men jag vette fan om jag vill åka själv, mycket hänger ju på det =)

2011-01-19 @ 11:07:03
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0