År 2010 avslutat.

År 2010... Ja vad hände egentligen.

- 2a terminen på gymnasiet började
- Blev "tillsammans" med Jesper
- Praktiserade på Södertälje Katthem.
- Blev dumpad
- Ninja fyllde 3 år
- Jag fyllde 17 år
- Oscarsgalan 2010 och Avatar blev en succé
- Det blev krig i skolan
- Mamma flyttade till Norrtälje
- Alice In Wonderland hade premier
- Deppo fyllde 1 år <3
- Skaffade hund
- Sommarlov & ett år sedan jag gick ut 9an
- Åkte till Öland träffade Maria och red på mysiga Skottli
- Ett år sedan Michael Jackson gick bort, R.I.P Love you forever
- Var hos mamma resten av sommaren
- Tillbringade mycket tid med hästarna
- Blev ett KISS & Gene Simmons freak
- Lämnade hunden i min systers händer
- Började 2a året på gymnasiet
- Praktiserade på Bromma Zoomarknad i 6 veckor
- Blev ett Guns N Roses & Slash Freak
- Började hata att plugga
- Blev mer och mer interesserad av musik
- Började spela gitarr på egen hand
- Det kom en jävla massa onödig snö
- Harley flyttade...
- Blev djupt sårad av en av mina bästa vänner
- Helt plötsligt var det Jul
- Jag fick en El-gura (Gibson SG kopia) och en jävla massa Red Bull
- Och 2010 avslutades med ett sjukt tråkigt Nyår.

Thank You... For Everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0