"It´s so Easy"

Detta kommer bli en riktig slödag. Jag är hundvakt åt Dessie idag då mamma är i Norrtälje hos Råger och Anna jobbar, Såklart jag ställer upp som hundvakt åt lilla korven ^^ Trotts att hon inte är min vovve längre så älskar jag henne lixom, vi har ju en liten historia tillsammans. Och jag e ju faktiskt henne moster x)
Katterna och Hunden ligger här brevid mig i en klunga och latar sig.
Idag kommer jag endast gå ut för att gå ut med hunden. Skööööönt.

Dessie i Lillråda i Sommras


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Ah jo, sant. Grejen är den att det endast var 5 startande i hästklassen också vilket känns "bättre". Hade det liksom varit 20 startande och jag hade kommit sist hade det känts lite värre liksom. ;b

2011-01-07 @ 15:33:08
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0