Senaste...

Har inte bloggat så mycket nu, har vart i Tumba hela helgen. Jag var på bio igår med Anna och Jonna, vi hade jätte trevligt.
Har inte haft någon lust att sitta vid datan bara.
Men jag tänkte lägga upp lite bilder från helgen i stället för att skriva massa onödig okul text.

Ashfield, som jag red i fredags. Väldigt konstig att rida visste inte riktigt hur jag skulle bete mig. Men det blev ganska bra i slutet av lektionen. (går normalt på gummisnodd så är väldigt hackig/slängig med huvet när det blir jobbigt)


Deppo <3


Dessie fick ett ben av mig i födelsedagspresent. Köpte det på SEA och det är Pizza-smak på det xD Luktar Pizza. Hon tycker det är mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0