Here I Go Again

Hemma i Tumba efter en helg i Norrtälje.
Vi åkte upp dit för att gå på American Car Show som var på lördagen. Och så har moster min skadat handen, ganska rejält så...
Det blev en lugn och trevlig helg med åka båt och grejer.

Nu är jag i alla fall hemma hos mor och syster. Vi kom hem vid klockan kvart över ett och det känns som att jag har suttit och läst sen dess. Fick ett ryck och började läsa första Harry Potter boken, såg den i hyllan och bara började läsa den, så Anna och jag har haft läsmaraton ikväll.
Nu har jag laggt ner boken och sitter och lyssnar Whitesnake på högsta volym i hörlurarna. Ska titta vidare på tredje sesongen av The Osbournes samtidigt som jag hoppas kunna ladda ner sesong fyra.

Random bild på Ozzy & Zakk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0