See you on the other side

one: Ten things you want to do before you die
two: Nine things about yourself.
three: Eight ways to win your heart.
four: Seven things that cross your mind a lot.
five: Six men you think are really handsome.
six: Five things you like to do.
seven: Four turn offs.
eight: Three turn ons.
nine: Two favorite songs.
ten: One confession.

1. Träffa Slash, Träffa Ozzy, Träffa Johnny Depp, Bli känd, Bli en bra gitarrist, ha massa hundar, åka till USA, vart på louvren i Paris, bada med vilda delfiner, seglat på dem sju haven som en pirat.

2. Jag lever för mina djur, utan musik skulle jag gå under, min pappa kallar mig Axl, Jag har en katt, jag har en hund, Jag är ett stort Michael Jackson fan, Jag lyssnar på Lady Gaga, Jag ska plugga hundar i tre år, Jag har ridit i tio år.

3. Ha långt hår, va självständig, ha egen vilja, tyck om reptiler, spela gitarr eller bas, gilla hundar, gilla katter, va hårdrockare.

4. Musik, Slash, Deppo, Harley, att jag har det jävligt bra, att det kunde ha vart värre, hur kommer allt se ut om fem år.

5. Slash, Piggy D, Johnny Depp, Gene Simmons (early days), Axl Rose (early days), Nikki Sixx.

6. Lyssna på musik, träna hunden, Spela gitarr, hänga med familjen, gå på konsert.

7. Rakad på skallen, mesighet, för pösiga byxor, för romantisk.

8. långt hår, tajta braller, svartsminkad.

9. Ozzy Osbourne - Bark At The Moon
Slash & Myles kennedy - Starlight

10. Skulle jag få välja mellan att jobba med musik och jobba med djur, skulle jag välja musiken.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Den är rolig att fylla i :)

2011-07-14 @ 20:44:23
URL: http://bassfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0