My Life Is Completed

Detta var mitt livs upplevelse!!!
Att stå sju meter ifrån Ozzy Fucking Osbourne var helt jävla otroligt.
Att bli nersprutad med en skummkanon av "The prince off darknes" är det bästa jag vait med om. Det tog imot att duscha håret kan jag ju säga.

Jag hade väntat sen i februari på att se den människan jag ser upp till så jävla mycket.
Kunde inte fatta att det var sant förns han klev upp på scenen och jag fick se honom live. Där stod han, mitt framför ögonen på mig .
Jag kanske bara drömmde men jag tror seriöst att jag fick ögonkontakt med honom för jag fick en sån sjuuuk adrenalinkick. Det var den härligaste känslan jag fan vart med om. Och ja!! Det kom ganska mycket glädjetårar under "mama I´m coming home" Och jag kunde inte heller hålla tillbaka tårarna idag i bilen när jag spelade samma låt.

Ozzy Osbourne I Fucking Love You To!!!




Kommentarer
Postat av: nille666

Va kul att du fick uppleva det! =) Förstår att du är jätte glad det skulle jag också vart =)



2011-06-13 @ 16:09:29
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0