Öland om ||| dagar

Jag, Bästaste Danni, Pappa och Harley åker till öland på Lördag morgon. Jag bara vet att det kommer bli helt jävla underbart vilket väder det än blir. Jag har skrivit upp en lista på vad Harley ska ha med sig och vad jag ska ha med mig. Ska hem till mamma idag och bada Harley så han blir en ren och fin vovve och så ska jag hämta löplinan och hans bädd. Längtaaaaaar!!!

Lite bilder från Öland

*Slappa vid grillen* kallas det för


Höna & pöna


Tjurskallen Skottli

kommer ej ihåg vad vi snacka om men pinsam var det tydligen
Maria nu kommer vi!!!


Kommentarer
Postat av: nille666

Vill åxå till Öland :( :P

hehe du/ni verkar ha det bra =)

2011-07-08 @ 17:14:07
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0