SCREAM

Ska snart ut sista svängen med Harley sen ska jag läsa Slash Så mycket som jag orkar. Eller... kanske ska läsa klart Guns N Roses först... har typ 20 sidor kvar i den. Får se..
Jag är så sjukt jävla trött. Ska bli så skönt att lägga sig under täcket.

Började rita en Ozzy logga -kan man kalla det- idag. Blir sjukt bra, skit nöjd. Den är inte klar men har kommit långt på typ ca tre timmar.

Denna är det jag ritar, fast bara det röda "Ozzy Osbourne" Gör den inte exakt lik såklart.
Har än så länge bara gjort texten, vet ej ur bakrunden kommer se ut. Jag får improvisera lite.
Btw så älskar jag den här bilden, den är helt underbar. Har den på en T-shirt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0