Stackars Harley

Prommenad blev det ju inte...
Hann gå in en bit i skogen och släppa harley lös. Så när jag ska ge honom en godis som beröm för att han kom på inkallning så ser jag hur han panikbiter i tassen. Då blir han attackerad av ett gäng pissmyror, han hade myror på hela bakbenet. Jag lyfte upp honom och sprang till närmaste vattenpöl (ca 20 meter bort på stigen) och satte han där och försökte att ta bort myrorna. Jag lyckades i alla fall få bort dem och fick själv ett bett på köpet.
Gick genast hem och kylde der harleys ben, han har legat och slickat och bitit på det ett tag men nu sover han.
Stackars Harley detta va INTE roligt

Hat till alla myror!!!!
VÅGA BARA GÖRA ILLA MIN HUND IGEN!!!


Harley när han va yngre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0