Danni Is The Best !!!

Bästaste Danni kom hit ikväll, vi gick till salem centrum (krysset) och köpte klubbor ^^ och Pepsi. Snackade en massa, vi har inte träffats på för länge, Vi har alltid mycket att prata om och det är alltid lika bäst att prata med Danni :) <3

Nu ligger jag i sängen med datan, äte macka och dricker juice och är sjukt trött.
Imorrn ska jag tjäna några hunda (dela ut lappar i området från föreningen). Det är nice med pengar. Fick mitt VISA kort idag, det är också nice.

Ska snart sova känner jag

Dagens Naglar


Kommentarer
Postat av: nille666

sv: =) Men det är på väg åt rätt håll nu iaf ;)

Hur är det själv?



Ja men det där klippet är vrål häftigt. Bara några hundra pers i lokalen, och idag är de ett arena band, helt galet.

2011-03-11 @ 10:12:08
URL: http://nille666.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0