Trött...

Håller på med lapputdelningen. Är snart klar, blev bara tvungen att äta föda. Blev kycklign, pommes och sallad då jag är en Omnivor. Fan jag är så jävla SJUK I HUVET!!!

... Va med Patrik igår, det va as nice. Vi satt på Balkongen och Patrik pillade på Gary, så mycket att lilla E gick av. Han kan va så hårdhänt ibland den där Pata. ;) Sedan så kollade vi på film, Rock N Roll High School. Awesome film btw, rekomenderar den.

Ikväll blir det antingen hem till mor min, nörda mig med Nail Art, kolla på film och nörda mig med Nail Art eller kolla på film. Får se hur det blir, nu ska jag i alla fall dela ut dem sista lapparna.

Patrik @ Tumba karnivalen                          Nail Art                    
 

Haaaade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0