Great life... Sick life... Fuck this shit...

nej, jag klagar inte. Bara det att DET ÄR INTE RÄTTVIIIIST!!!
Jag menar varför ska jag bli sjuk, jag har inte gjort någonting för att bli straffad...
I´ve been a good girl, right.
Kan det vara för alla dem äckliga spindlarna jag har dödat? Fan jag vet inte.. life sucks sometimes.

Jaha, det ända jag gör är att ligga som en val i min säng och nysa som en idiot.
Jag är så lycklig och gnäller inte alls på att jag är förkyld som satan själv.

Jah menar jag är så lycklig och ligger mycket hällre här än att vara uppe i Norrtälje och gosa med hästarna i stallet... eller?
Såklart jag hällre gosar med hästarna än att vara sjuk, idiot.





Life is so funny!! Just look at me I´m so damn happy... -.-


Kommentarer
Postat av: Jojo

Krya på dig!

2011-11-09 @ 20:00:55
URL: http://bassfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0