I´ll be there for you

Snodde denna från Bassfucker

10 killar jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med om de vore yngre!

#10

Dregen - Han är ju klockren. Han är dock svensk. Men ser bra ut och verkar vara en skön snubbe.

#9

Sebastian Bach - Han är gör snygg. Han har blont, långt hår. Och han verkar vara en awesome kille.

#8

Nikki Sixx - Åh han är bara föör jävla heeet. Han får en att garva så man dör. Han är Nikki Sixx helt enkelt.

#7

Gene Simmons - Han är så jävla ball. Utan honom inget KISS lixom.

#6

David Coverdale - Han röst... Hans hår... Och.. Han är sjukt jävla charmig, Hans senspråk är otroligt.

#5

Duff McKagan - Fucking sexy man. Är man bassist har man halva inne lixom. Hans hår är obeskrivligt sexigt. Duff...

#4

Axl Rose - Även fast han är lite sjuk i huvet så älskar jag honom. Han har en av dem bästa rösterna. Hans scenspråk är bara bäst och hans hår är underbart.

#3

Piggy D - Bassist för Rob Zombie. Såg dem live i sommras och blev allvarligt kär i Piggy på riktigt. He´s amaizing.

#2

Slash - Kommer alltid att vara min blivande man. Jag ger aldrig upp hoppet. Slash är min gud. Min största inspiration. Och så är han gör snygg.

#1

Jon Bon Jovi - vad finns det att säga som inte alla vet. Han är bara helt jävla underbar,hela han.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Sv: Haha han är så underbar att man bara måste ha honom på 1a plats! :)

2011-10-05 @ 14:42:41
URL: http://bassfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0