Årets tältning: check

I går så åkte jag och min älskling och tältade med stans underbaraste busschaförer, Carina och Stefan. Det tog ett litet tag innan vi hittade en bra plats att slå upp våra tvåmannatält och jaga bort alla andra från området. Sen så hade vi intensiva diskussioner med tältet innan vi fick upp det också, men tillslut så ville det sammarbeta.
Kortfattat så hade vi en underbar kväll med grillning och fiske. Jag var den ända som fick fisk, en liten, lagom abborre som slängdes i igen. Vi hade en jätterolig kväll/natt med mycket, mycket skratt. Vi var i södertälje lagom tills spöregnet kom, tur.

Nu har min underbara pojkvän precis åkt hem för att slagga, jobba ska han göra i morgon. Jag ska väl också sova snart, det sliter lite på kropp och själ av att tälta faktiskt.

Gonatt


snart är sommaren med mysiga fiskekvällar slut
Bild från Halmstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0