Från Harry till Eragon på en natt

Igår läste jag ut Harry Potter och halvblodsprinsen. Härregud vilken slut det var på den boken, jag tror att jag läste det sista stycket tre gånger. En helt fantastisk bok. Nu väntar jag på att få sista delen, Dödsrelikerna, i julklapp.
 
I alla fall så var jag inte trött nog för att sova så jag bestämde mig för att ge mig på Brisingr igen. Brisingr är tredje delen i serien Arvtagaren av Christopher Paolini. Eragon, som är den första boken, är den bästa boken som jag har läst. Faktsikt, den kommer föra alla Harry Potter-böcker och Hobiten. Jag gav mig på Brisingr efter att ha läst ut Den eldste, men gav upp för att den var lite långtråkig i början. Jag vet att den blir bättre så det är därför jag ger mig på den igen och... det kom ut en fjärde bok förra åren som jag har hemma som heter Arvtagaren.
 
Brisingr betyder eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0