År 2011 avslutat

Ja.. vad hände 2011

let´s see...

-
- Började min fjärde termin på gymnasiet
- Dessie blev ett helt år, stor tjej.
- Jag blev skoltrött och slutade skolan
- Jag tog ett studieuppehåll på 6 månader
- Jag blev 18 år och kunde köpa cigg helt själv (Wow)
- Min mamma fick reda på att jag rökte (hon tog det bra)
- Min syster blev 25 och hade stor fest
- Min bror kom äntligen hem
- 4 dagar på Sweden Rock Festival med syrran
- Såg Ozzy Live på SRF
- Såg Whitesnake live på SRF
- Såg Duff McKagan live på SRF
- Såg en massa andra grymma band live på SRF
- Jag tog över mammas hund Harley (nu är han min bara min)
- Jag var på Öland med Harley
- Red Shirehästen William, helt underbart.
- Började ettan igen, denna gång, Hundlinje
- Tog mig igenom en bra termin i skolan,med bra betyg.
- Åkte upp till mamma första dagen på lovet.
- Firade jul hos mamma och moster
- Fick fyra böcker i julklapp (böcker = bästa julklappen)
- Firade nyår hos mamma och moster
- Åt världens godaste nyårsmiddag

(en annan sak som också hände i år var att jag blev tokig i Harry Potter, böcker och filmer. Jag läste 1-4 under hösten/vintern 2011)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0